Lukas, een lekkere brompot!


Lukas kijkt naar de nieuwe stoffen. "Hmmm, nog meer beren."
Afgelopen weekend gezellig doorgebracht op de Hobbybeurs in de Florahallen in Bleiswijk. Als hulpje van Nel Roos was ik natuurlijk wel in de gelegenheid lekker rond te struinen en op zoek te gaan naar koopjes. En ja hoor, bij een stand met berenmaterialen stond een bak met rest stofjes. Daar moest ik natuurlijk even in graaien! Voor een paar tientjes kan ik weer lekker aan de gang. Thuis gekomen nog even genieten van de aankopen, onder toeziend oog van Lukas.  "Nog meer beren" bromt onze Luuk. "  "Ja Luukje, er kunnen er nog wel een paar bij hoor,  jullie zijn nu met z'n 22-en dus nr. 23 en 24 lukt ook nog wel." Een echte brompot, Lukas.  Klassieke beer die ik alweer 5 jaar geleden heb gemaakt. Moeilijk koppie, met die spitse neus moest hij heel goed gevuld worden, anders klopte de kop niet. Totaal nu 22 beren zelf gemaakt maar een mooi stofje of leuk patroon en dan ga ik er weer voor.....



Mooi berenkoppie heeft onze Luuk, lekker stoer!
En sportief......



Luuk is graag buiten, zon of regen, warm of koud, het deert hem niet!


1 opmerking:

  1. More fabric always sounds good to me. It is exciting choosing special fabric for a special bear.
    Hugs
    kay

    BeantwoordenVerwijderen