Snoes...en wat ik met beren heb

Beren maak ik sinds 2005 en eigenlijk ben ik er een beetje ingerold. Ik had niet zoveel met beren, totdat ik  een cursus bij Nel Roos van Roosbears ging doen. Er sprong een vonkje over en sindsdien ben ik weg van beren. Voelde me weer kind en inmiddels ben ik trotse eigenaresse van een legertje beren. De meesten zelfgemaakt, maar soms zie ik in een winkel of op een beurs een beer waar ik spontaan verliefd op word. De laatste keer was dat bij Pandora (2e hands spullen) in Dordrecht. Daar lag een beer in een doos met rommel en ik vond het een snoes. Zo heet ze dan ook: Snoes -zie foto- hier en daar wat beschadigd maar dat maakt haar alleen maar mooier.
Materialen om een beer te maken kun je in speciaalzaken kopen, zoals de Berelijn in Dordrecht, of op beurzen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten