Charlie Bears

Hallo.....

mijn naam is Padmin

en ik ben verhuisd.  Mijn nieuwe adres is in de Blauwe regen.

...en gezellig dat het daar is!!!!!!
Vandaag ben ik inkopen wezen doen bij de Berelijn (winkel met beren en allerlei materialen en stoffen om beren te maken) in Dordrecht.  Ik was ook van plan om naar een mooie stof te kijken toen mijn oog op een beer viel die net uit de doos kwam,  en "de winkel nog in moest." En ja hoor, daar was DE klik! Soms heb ik dat met beren en deze vind ik zo geweldig..... Het is een beer van het merk Charlie Bears, uit Engeland. Nog maar sinds 2005 produceren ze beren, en ze zijn prachtig. Zeker degene de ik gekocht hebt. Geboren op 1 februari 2012 en hij heet Padmin. Hier en daar wat "gehavend," nou, dat is precies wat ik zo leuk vind, dus de keuze was niet zo moeilijk deze keer: geen stof, wel een beer! Toen ik ook nog een zilveren hangertje van een berenpootafdruk vond kon mijn dag niet meer stuk!  Maandag wegbrengen om aan mijn armband te laten zetten. Helemaal toppie.......

1 opmerking:

  1. They sell Charlie bears here in Australia as well. He looks so cuddly.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen