Zondagmorgen.....kaartje maken!

Hallo meiden, 's avonds ben ik meestal op internet te vinden en daar kom ik de leukste dingen tegen. Deze keer kwam ik bij www.kellbellestudio.blogspot.nl terecht. En daar zie ik staan: Corset Diaries: September's corset. Even getwijfeld of ik het wel aan zou klikken, je weet maar nooit waar je terecht komt, maar toch maar gedaan. En wat is dat een leuke site! Hoe je papieren corsetjes kunt maken. In
Ik heb er een kaart van gemaakt...

..maar een los korsetje is ook leuk

Aan de binnenkant kun je aanwijzingen of felicitaties kwijt

Het patroon

De binnenkant van de kaart

Schattig toch?
alle soorten en kleuren. Er staan filmpjes bij hoe het moet, die duren wel wat lang, dus neem even de tijd. Ik heb er een kaart van gemaakt. Al het papier heb ik van internet gehaald, ik heb alleen het kant vervangen door echt kant. Google op vintage prints pinterest en je vind alles wat je nodig hebt. Leuk, leuk, leuk! Bekijk de foto's, ga naar de kellbellestudio, papier, lijm, kant, mesje of schaar, glitter, en werken maar. Zondag...hobbydag. Yes!!! Liefs Carol

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen