Weinig gedaan

Zeer weinig gedaan kan ik wel zeggen! Ik ben er een paar weekjes tussenuit geweest, heerlijk genoten van een vakantie in IndonesiĆ«.  Door de warmte heb ik niet veel anders gedaan dan rondkijken en zwemmen. Met die temperaturen een haak- of breinaald vasthouden is niet te doen. Maar nu ik weer thuis ben heb ik zin om wat te gaan maken, dus we gaan er weer tegenaan! Zaterdag 27 oktober eerst de grote poppen en berenbeurs in Den Bosch bezoeken en ideetjes voor de komende winter opdoen. En stoffen kopen natuurlijk!
Vlak voor mijn vakantie heb ik nog slofjes gehaakt voor mijn slaperige vriendinnetje...die wil ik nog even laten zien. Het patroontje is van babyslofjes met daarop oortjes en geborduurde oogjes en een neusje. Schattig!

slofjes voor beertje Loes






Maar als we gaan slapen trekken we de slofjes uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten